Moja miłość ..do teatru..



MOJA MIŁOŚĆ .....( DO TEATRU)

1. Dziś zrozumiałam

Kim dla mnie jesteś

Dziś zrozumiałam,

Już nie uciekam.

Kiedy pracuję

Czarne myśli odchodzą w dal

Nic nie czuję

Nawet nie wiem co to  jest szczęście?

Ref:

Poznałam już setki wrażeń

Gdzie dotyk bywał bezkarny

Pozornie całkiem oswojony

Gdzie śmiech stawał się narzędziem.

Tak łatwo jest pogubić się

Słysząc obok głośny śmiech

Dlaczego ludzie obok mnie

Wciąż tworzą sztuczny tłok? 

2. W mej głowie chaos

Muszę stąd wyrwać się

Jesteś nadzieją

Rola z życiem wciąż plącze się

Nic nie pamiętasz

A jednak tak o mnie dbasz

Nic nie czujesz...

Gdzie są inne tak  naiwne jak ja?

REF: 

poznałam już setki wrażeń

gdzie dotyk bywał cudowny

pozornie całkiem oswojony

gdzie śmiech stawał się melodią.

Tak łatwo jest ...zakochać się

słysząc obok twój cichy śmiech

dlaczego ludzie obok nas

wciąż tworzą sztuczny tłok.


3. Nie zostawiaj mnie

Pozwól mi wrócić

Nie zostawiaj mnie

Nie daj mi siebie opuścić.

Bo to dziwny  świat

I każdy w nim gra

...............

"Rozmazana szminka" monodram muzyczno-słowny Ewy Misiukiewicz  to opowieść o Ann, 
30-letniej bezrobotnej, nieco chimerycznej aktorce. Ann korzysta z okazji i aby dorobić parę groszy bierze udział jako artystka w terapii dla osób leczących się w szpitalu na oddziale dziennym. Ten eksperyment ( początkowo wyłącznie z myślą o rozpaczliwej próbie zwrócenia na siebie uwagi jako artystki) zdecydowanie zmieni jej życie (w każdej innej) płaszczyźnie. Ann- Matka, była żona, kochanka, artystka. 100% kobieta.
Co takiego zdarzyło się w jej życiu? co widzi gdy zamknie oczy? i przed czym i kogo musi chronić? 


 Spektakl miał premierę w Galerii Rio przy ul. Piękniej 66 A w Warszawie dokładnie 10 lat temu. Teraz chciałabym zrobić z tego pod cast...Może uda mi się wrzucić parę fotek ze spektaklu byście mogli poczuć ten klimat....

 To już 10 lat:)) Nie mogę w to uwierzyć....
 


https://youtu.be/jCXkysZ0PXc

proszę skopiować link i wrzucić do google////

Komentarze

Popularne posty